poniedziałek, 28 grudnia 2015

Tłumaczenie: Aimi Tanaka - Kakushinteki☆Metamorphose!

Dlaczego ja zawsze dowiaduję się o uroczych anime jako ostatnia?


Tłumaczenie:

"Innowacja☆Metamorfoza!"

UMR! Tak!
UMR! Tak!
Nie UMA ale UMR!
UMR! Tak!
UMR! Tak!
Nie UMA ale UMR!

Kiedy tylko masz czas graj i wygrywaj
Ze wszystkim co tam masz
Więcej i więcej
Cieszcie się życiem, dziewuszki!
Tak żeby nikt się nie dowiedział
Teraz, kontynuuj!
Życie Himouto!*

Schowam się pod moim ulubionym kapturkiem
Dzisiaj znów, wciąż i wciąż, będę się wiercić
Moje ulubione ziemniaczane chipsy w mojej dłoni
Całą noc spędzę przy komputerze

Kiedy wstaję jestem jak chińska piwonia
Kiedy siadam jestem jak górski kwiatek
Kiedy idę przypominam lilię
Idealna licealistka,
Którą wszyscy kochają
Spójrz, kiedy tylko zamykam drzwi
Zmieniam się nie do poznania!
Choć! Powierćmy się trochę

Zawsze tak jest
"Jedź, śpij, baw się"
Uderzenie tych trzech zajęć
Zawsze i na zawsze
Gry to moi najlepsi przyjaciele
Braciszek jest surowy,
ale jestem pewna, że
Wszystko mi wybaczy!
Samolubne tak jak chcę!
Moje drogie ego

_______
* "Himouto" - zlepek dwóch słów: Himono i Imotou. Himono w dosłownym tłumaczeniu oznacza kobietę "wysuszoną jak ryba", czyli taką, która w domu jest leniwa i "niepraktyczna" a na zewnątrz zgrywa wspaniałą gospodynię. Imouto to po prostu młodsza siostra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz