poniedziałek, 21 grudnia 2015

Tłumaczenie: °C-ute - Aitai Lonley Christmas

Czemu nikt mi nie przypomniał, że to już pora na świąteczne piosenki?!


Tłumaczenie:

"Samotne Święta w które za Tobą tęsknię"

Tęsknię za Tobą, tęsknię za Tobą
Chciałabym tylko zobaczyć Twoją twarz przez chwilę

Czy będę mogła spędzić Święta z Tobą?
Nigdy wcześniej się tak nie czułam

Spójrz na nasze życzenia,
Które z każdą chwilą stają się coraz mniejsze
Jestem strasznym tchórzem
Wciąż czekam

Jestem po prostu... po prostu strasznie samotna
Nie ważne jak bardzo je schowam, kocham Cię, kocham Cię
Nie ważne jak bardzo chcę o Tobie zapomnieć, kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię

Ale uwierz mi,
Czekam na Ciebie
Właśnie dlatego,
Powiedziałam sobie...

Tęsknię za Tobą, ale dzisiaj znów
Zamknęłam swój telefon bez mówienia tego

Kiedy robię swoje świąteczne zakupy,
Uśmiecham się, ale moje serce jest na wyczerpaniu

Wygląda na to, że mama zaczęła coś podejrzewać
Powiedziałam jej, że to nic,
Ale właściwie chciałabym się wypłakać i powiedzieć jej
Co powinnam zrobić?

Po prostu, po prostu próbuję myśleć o Twoich złych stronach
Ale nie mogę, nie mogę myśleć o żadnych
Wszystko w Tobie kocham, kocham, kocham

Ale to naprawdę boli,
Staję się coraz słabsza
I wtedy...
Telefon zadzwonił

Tęsknię za Tobą, tęsknię za Tobą...
Chciałabym tylko zobaczyć Twoją twarz przez chwilę

Czy będę mogła spędzić Święta z Tobą?
Nigdy wcześniej się tak nie czułam

Po prostu tęsknię za Tobą, po prostu tęsknię za Tobą
Po prostu tęsknię za Tobą, po prostu tęsknię za Tobą, to wszystko

Chciałabym, żebyś przyszedł do mnie
Choć na chwilę w te Święta

Tęsknię za Tobą, tęsknię za Tobą
Chciałabym tylko zobaczyć Twoją twarz przez chwilę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz