piątek, 20 listopada 2015

Tłumaczenie: Hello Sleepwalkers - Goya no Machiawase


"Nocne powołanie"

Naładowany karabin trzymam w jednej ręce
Tak szybko jak mogę, biegnę do miejsca w którym trzęsiesz się

Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
Moje niecierpliwe serce śpieszy się jeszcze bardziej
Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
Ruszam bez chęci zatrzymania się

W pokoju pozbawionym jakiegokolwiek ciepła
Rozgrzewam swoje zmarznięte dłonie
Nie ma dla mnie żadnego miejsca
Nikt tego nie zrozumie

Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
Granica pomiędzy końcem a początkiem
Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
O wszystkim już zadecydowano

Hej! Dlaczego ciągle czekam?
Smutek tak wielki, że chcę go wyśmiać
Hej! Dlaczego ciągle czekam
Szczęście tak wielkie, że chcę płakać!

W pokoju pozbawionym jakiegokolwiek ciepła
Rozgrzewam swoje zmarznięte dłonie
Nie ma dla mnie żadnego miejsca
Nikt tego nie zrozumie

Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
Dni pełne decyzji, decyzji
Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
Ja, który wciąż nie ruszam się
Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
Mętnieją niczym myśli
Tik-tak, wskazówki biegną, tik-tak
O wszystkim już zdecydowało

Hej! Dlaczego wciąż czekam,
sam w ciemnym pokoju?
Ej! Dlaczego wciąż czekam,
na dźwięk drzwi otwieranych kopnięciem?
Hej! Dlaczego wciąż czekam,
sam w ciemnym pokoju?
Hej! Dlaczego wciąż czekam?
Już nie ma czego się bać

Trzymając naładowany karabin
Wyważyłem zatrzaśnięte drzwi
Uderzyłem w pysk siebie z przeszłości i otrząsnąłem się

Dobrej nocy, zaakceptowałem tą rozpacz
Jutro zacznę iść przed siebie
Spotkajmy się tej nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz