niedziela, 13 lipca 2014

Tłumaczenie: Yousei Teikoku - Last Moment


Tłumaczenie:

"Ostatnia chwila"

Jesteś w grupie śmierci!
Jezus!
Morderca łaski!
Ostatnia chwila!

Widzę rozbłyski białego światła, powtarzam tą samą pobudkę
Czerwone światło ogłasza koniec, jutro nadejdzie

Dlaczego dostaliśmy te życia? Po cośmy się urodzili?
Możesz się modlić do Boga, Twoje życzenia ominą go

Trzepocząc skrzydłami, zgubiłam się w ciemności, nie dotykaj mnie
Nigdy nie mówiłam, że ból kogoś ochroni

To będzie hipokryzja, jeśli poproszę o przebaczenie
Gdy dałeś mi pamięć nie chciałam zapominać
Czego powinnam sobie życzyć...

Gdy zbudzę się po raz kolejny, chcę być tam gdzie Ciebie nie ma
Od dnia w którym powróciłam do nieba, chcę słyszeć Twój głos

Podnosząc swój ochrypły głos, powiedziałeś "nie idź"
I zastanawiam się, jak długo będę mogła Ciebie dotykać?

Czy to ostatni dzień? Ciągle chcę być Twoją częścią!
Te uczucia nigdy nie znikną...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz