sobota, 3 grudnia 2016

Tłumaczenie: Wagakki Band - Nijiiro chouchou



"Tęczowy motyl "

Na rozgwierzdżonym niebie puszyste obłoki delikatnie zakryły księżyc
Znalazłam się w małym,  zakurzonym pokoju

Światło świecy przybliża się, oddala, potem znów przybliża
Moje płonące serce, serce którego niezradność nie zmieniła się

Delikatnie opadając Rozpościeram skrzydła u twego boku

" Chcę widzieć ten sam świat" 
Cóż za senstyment widziany z oddali

Gdy dotknęłam czubka tego palca 
Niespodziewanie stałam się bardzo ciepła

Nie wiem jak długo byliśmy sami w zimnym pokoju
Tą zapłakaną twarzą spojrzałaś na mnie, który nie mógł latać

"Gdybym mogła, chciałabym zapomnieć"
To pierwsze i ostatnie kłamstwo

Owinięta w twoje ciepłe ramiona, zamknęłam oczy
Kwiaty śniegu zakrywają niebo i upadają w samotności

Powiedziałeś mi o miłych uczuciach
Powiedziałeś mi o smutnych uczuciach

To jest ważniejsze niż wszystko inne
Nigdy o tym nie zapomnę

Pewnego dnia, jeśli znów się spotkamy
Na pewno rozłożę swoje skrzydła przy twoim boku

Śnieg zamieni się w deszcz
Chmury znikną i pokaże się tęcza
Zmieniając kolor na taki sam jak moje piękne skrzydła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz