niedziela, 25 grudnia 2016

Tłumaczenie: Hatsune Miku - Snow Song Show



"Pokaz śnieżnej piosenki"

La la la...
Żeby znów zobaczyć uśmiech...

Pochmurne twarze w śnieżnych zaspach
Ciemne postaci przy drodze
Chudnący z czasem bałwan ze smutku

Nie lubię tego
Poczekaj chwilę!

"Rób co chcesz" mówią
Więc pokażę im co umiem
Ukryta w czerwieni, pod osłoną nocy rozdaję prezenty
Będę je dostarczać tak długo jak trzeba!

Teraz śpiewaj
La la la la!
Widzisz jak to miasto przybiera kolor piosenki
Nie pozwól zapomnieć o tym dniu
Pamiętaj go, kochaj go
Znów zobaczę twój uśmiech

Pochmurne twarze w zaspach śniegu
Gwiezdny makijaż przy drodze
Głośniejący dźwięk kroków w mieście

"Zapomniałeś o czymś ważnym,
Nawet nie pamiętasz o czym"
"Wiesz kto jest w latających saniach" oraz
"Miejsce w którym wieszasz swoje pończochy tej nocy"
"Ekscytacja, którą czujesz budząc się dziś rano"
"Ostrożność przy otwieraniu prezentów"
"Pewnego dnia wszyscy będziemy dawać prezenty
I zobaczymy szczere uśmiechy"

Cóż, stało się to i tamto,
Sama zostałam Mikołajem
Dnia 27 grudnia
Hej, chwila, to nie może być prawda
Czy to nie było moje imię?!
Przyszłość upada w tym topniejącym świecie

Płatki śniegu spadają z nieba
Widziałam cię! Tak, słyszałam
Słyszałam pokaz śnieżnej piosenki

Teraz śpiewaj
La la la la!
Widzisz jak to miasto przybiera kolor piosenki
Nie pozwól zapomnieć o tym dniu
Pamiętaj go, kochaj go
Znów zobaczę twój uśmiech

La la la...
Melodia, która dotrze do przyszłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz