piątek, 16 grudnia 2016

Tłumaczenie: Hatsune Miku - Snow Fairy Story

Pora na coś zimowego, chociaż pogoda za oknem wcale nie przypomina o Świętach...


"Historia śnieżnej wróżki"

Połyskujący biały śnieg
Powoli zakrywa miasto
"Chodź, pójdziemy
szukać melodii, którą możemy zagrać razem"

Ostatni zimowy śnieg przykrył nasze miasto
Śnieg zakrył ślady drogi po której szliśmy
Oddychając zimnym powietrzem
Zachwyceni spoglądamy w niebo,
Które wygląda jakby miało płakać
Jutro rano, każde z nas
Będzie już w innym miejscu
Jestem zbyt tchórzliwa
I nie mogę nawet zobaczyć ważnych rzeczy
Nie mogę nawet schwycić twojej drżącej dłoni

Połyskujący biały śnieg
Powoli zakrywa miasto
"Chodź, pójdziemy
szukać melodii, którą możemy zagrać razem"

Zanim obudzę się z tego snu
Chciałabym żeby te uczucia dotarły do ciebie
Jestem pewna, że nowy śpiew
Pewnego dnia opadnie z tego nieba

Ostatni zimowy wiatr
Rozrywa nasze miasto
Poukrywane pąki na nagich gałęziach
Przypominają nam o nadchodzącej wiośnie
Ciągnąc mnie z głupim wyrazem twarzy
Masz ubaw z mojego przygnębienia
Wydaje mi się, że twoja uśmiechnięta twarz
Dorosła trochę przez ten rok
Czuję się beznadziejnie, kiedy myślę, że
Straciłam najważniejszą rzecz
I nawet tego nie zauważyłam

Łzy spływają po mojej twarzy...

Delikatny, spadający śnieg
Zabarwia moje policzki czerwienią
Mam nadzieję, że ten rytm
Pozwoli nam grać wiecznie

Połyskujący biały śnieg
Powoli się roztapia i znika z nieba
Hej, nigdy nie zapomnę
Melodii, którą graliśmy razem
Kiedy już się obudzę, wiem, że
Ciebie już dawno tutaj nie będzie

Ale jestem pewna, że pewnego dnia ten głos...

W przyszłości stanę się tym połyskującym śniegiem
I spadnę z nieba
Opadając prosto u twych stóp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz