piątek, 22 kwietnia 2016

Tłumaczenie: fade - One Reason (AmaLee cover)

Uwielbiam tą wersję~ Zastanawiam się co mam teraz tłumaczyć, ale w sumie to powinnam się uczyć...


"Jeden powód"

Poderżnąć gardło rozumu i rzeczywistości
Pociąć siebie i krzyczeć dla ich szaleństwa
Obudzić się z koszmaru, który nie zakończy się
Główna atrakcja planu szalonego mistrza

Nie ufać niczemu oprócz bólu,
który przeprowadzi mnie przez oszołomienie
Spać z jednym okiem otwartym, by nie stać się ich zdobyczą
Pięść przed twarzą sprowadziła mnie na kolana
Ciśnienie zgniata mnie tak mocno, że
Nie mogę wyrwać się

Kiedy przez skórę czuję, że czołgam się
Kiedy już mam się złamać
Głód zemsty
Daje mi siłę by wstać

Będę twoim trupem*
Z niczym oprócz tej krwi na rękach
Utknę w twojej "krainie czarów"
Chcę tylko byś krwawił tak jak ja

Każdy dzień mija bezmyślnie
Życie w idealnym i kontrolowanym projekcie
Marionetki swoich chorych perwersji
Będę tkwił w tym piekle do chwili śmierci?

Co jeśli nikomu nie zależy tak bardzo,
By coś zmienić
Oddam moje krwawiące serce z jednego powodu


Będę twoim trupem
Z niczym oprócz tej krwi na rękach
Utknę w twojej "krainie czarów"
Chcę tylko byś krwawił tak jak ja

Spraw mnie swym trupem
Jedynie z trucizną w trzewiach
Utknę w twojej "krainie czarów"
Stagnacja poprzez bierność
Sprawię, że będziesz krwawił jak ja
---
*eee, no tak... ja wiem, że nie wiem jak to przetłumaczyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz