piątek, 29 kwietnia 2016

Tłumaczenie: Chihiro Onitsuka - Rasen

Zawsze wzruszała mnie ta piosenka, wiecie, ta scena na lotnisku w "Wasabi".


Tłumaczenie:

"Spirala"

Schowane głęboko we mnie,
Coś zaczyna znikać
Gniew, który za długo we mnie był
Zaczyna mnie opuszczać

Zamienię się w ptaka
I odlecę w stronę jutra
Wątpliwości staną się skrzydłami
Zostawię wszystko za sobą

Życie,
Moje życie,
Moje delikatne życie
Wreszcie to dostrzegłam

Moje ramiona zakwitną
Zamienią się w gałęzie
Jeśli o tobie zapomnę,
Ulecę w stronę nieba

We wnętrzu samotności
Zgubiłam swój rytm
Ten który podtrzymuje moje ręce
Wyślizgnęłam się z jego pięści

Zamienię się w ptaka
I odlecę w stronę jutra
Wątpliwości staną się skrzydłami
Zostawię wszystko za sobą

Życie,
Moje życie,
Moje delikatne życie
Wreszcie to dostrzegłam

Życie,
Moje życie,
Moje cenne życie
Wreszcie je doceniłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz