wtorek, 22 września 2015

Marcelastyczne fakty :)

Naprawdę nie chce mi się dodawać niczego konkretnego. Właśnie wróciłam z wyjazdu, dlatego padam. Szykuję dla was tłumaczenie "Ginsen no Kaze" Konomi Suzuki, ale utknęłam w połowie, więc... Hehe, dodam je na dniach. Oprócz tego szykują się kolejne napisy w filmiku (a na kanale są już nowe, pamiętajcie - Reine Minene).

Dlatego dziś 10 faktów o moim kocie.

1. Marcel tak naprawdę nie nazywa się Marcel, tylko Biały Ogon, tak indiańsko...
2. Mój kot uwielbia pływać, ale kałuże go przerażają.
3. Dzikus rozerwał już jedną smycz, po prostu był bardzo zdenerwowany.
4. Shinigami zna pare sztuczek:
- stójkę
- kółko
- skok przez deskorolkę
- jo-jo
- siad
5. Natomiast szykujemy dwie kolejne, aport (dobrze nam idzie) oraz leżeć (beznadziejnie).
6. Mam go od siedmiu lat.
7. Marcel nie lubi się bawić niczym co nie jest laserem i moją ręką.
8. Kotek przybył do mnie ze schroniska.
9. Posiadamy kostium pszczoły, ale już go zniszczyliśmy.
10. Dziecko jest byłym kocurem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz