piątek, 13 marca 2015

Tłumaczenie: ZAQ - Philosophy of Dear World


"Filozofia kochanego świata"

Poznałam miłość

Nocą uprzedzenia chodzą parami
Księżyc podobnie do serca znów wypełnia się pustką
Cudze polecenia podąrzają za moją sprawiedliwością
Rodząc wątpliwości

Przez setki lat wciąż idąc do przodu
Dorastałam by nie dostrzegać kwiatów u mych stóp
Ale twoje światło wyszło mi naprzeciw

Odwracając się w stronę nieba
Wykrzykiwałam jedną namowę po drugiej
W świecie w którym królują powody
Nauczyłam się miłości
Przez wzgląd na jutro w którym będziesz istniał
Stańmy się głupcami
Ponieważ nie jesteśmy częścią
Maleńkiego ogrodu Boga

Nocą pragnienia odwracają swoje włócznie
Gołąb zakłuca powietrze
Powiedziałam sobie:
"Jeśli nie uwierzę, nigdy tego nie zrobię"
Dlatego wciąż jestem przywiązana
Do mojej osobistej sprawiedliwości

Opiekować się kimś, porzucać kogoś
Bronić kogoś, albo po prostu modlić się za kogoś
Jeśli to są formy miłości
To wybiorę własną ścieżkę

Czy naprawdę możesz nazwać akt czystej pomocy
Zapomnianą pieśnią i diabelskim palcem?
Nigdy Go nie widziałam, On mnie nie prowadzi
Ale wszyscy wołają Boga, po prostu zamknij się
Wyruszmy na daleką podróż
W poszukiwaniu rodzącego się szczęścia,
Które zawsze było tuż obok
Ponieważ żyjemy w świecie gdzie wszyscy pragną

Kocham ten niekompletny świat
I chcę kochać w którym istniejesz
Tak mocno jak jest to możliwe

Więc odwracając się w stronę nieba,
Wykrzykiwałam jedną namowę za drugą
W świecie, w którym królują powody
Nauczyłam się miłości
Miejsce twojej niedoli
Jest po drugiej stronie cudzych łez
Ale będę poszukiwać pojedyńczego uśmiechu
Ponieważ chcę żyć z tobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz