piątek, 27 marca 2015

Eri Kitamura - Destiny


"Przeznaczenie"

Chcę zwrócić znikające światło
...rzeczywistości...

Wiem na czym stoję

W zimnym deszczu
Moje wspomnienia utracone wspomnienia
Budzą się i walczą
Zaspany świat spowity ciemnościami
Pewnie z łatwością zdobędzie wolność

Z mieczem który wybrałam
Przebijam się do cudów
Z odrobiną pewnej siły
Wpadłam w moje przeznaczenie

Chcę zwrócić znikające światło
Moje związane kości zwiążą moje śluby
Wierzę, że w niebie jest zamek Okrągłego Stołu*
Uniosłam swoje skrzydła i ruszyłam w stronę nieba

Tu i tam...

Łzy, które płynęły w przeszłości
Przemieniły się w piach i zaczęły budować świat
Liczenie poranków i śledzenie marzeń
Zastanawiam się, co teraz czujesz

Poza nieskończonością
Widzę słabość cieni
W zasięgu ręki
Mieszka moje przeznaczenie

Chcę by przyszłość, której dotykam zalśniła
Moje więzi są bramami rzeczywistości
A ja kieruję przewidywalnymi lustrami
Lecę do nieba na skrzydłach dumy

Szept niczym modlitwa
Połączył mnie z gwiazdami
Jakby miało mnie to uwolnić
Odsuwając otaczające mnie chmury
Lśnią

(Dla wszystkich)

Teraz, w tych dłoniach (dla wszystkich)

---
*Nawiązanie do legendy o królu Arturze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz