niedziela, 26 stycznia 2014

Tłumaczenie: SH - Grip&Break down

Taaadam! Zamiast wklejać zaległości produkuję nowe nadwyżki...


Powiedz coś
Skarbie, znów jesteś mięka
Nie użyje ciebie ponownie
Nie wiesz o czym myślę
Nie ważne o co pytam
Widzę ich, powinni być złamani w oddali
Wiem tylko jak daleko są schowani
Chodź skarbie, chodź skarbie
Chodź do mojej dłoni
Och, to takie proste
Schwycić i przełamać
Powodzenia skarbie
Nigdy nie byłam w środku
Musisz grać w tą grę,
Więcej, więcej i więcej
Jak się czujesz?
Dla mnie to zabawne
Nigdy nie traktuj tego jak gry
[Odpuść sobie]
Powodzenia skarbie
Piękne fajerwerki
Nie możesz odejść,
Ponieważ byliśmy przyjaciółmi
Nie chcesz być pogryziony
Przez przyjaciółkę z zabawnej gry?
Piękne, nocne fajerwerki
[Odpuść sobie]
Chwycić i przełamać
Powodzenia skarbie
Nigdy nie byłam w środku
Musisz grać w tą grę,
Więcej, więcej i więcej
Jak się czujesz?
Dla mnie to zabawne
Nigdy nie traktuj tego jak gry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz