czwartek, 23 stycznia 2014

Tłumaczenie: Faylan - Red Love

Ponieważ nudzę się dziś w domu, postanowiłam dodać dziś wszystkie zaległe tłumaczenia. Dla jasności, są one od dawna dostępne na tekstowie, jeśli ktoś jest zainteresowany oto link do mojego profilu: http://www.tekstowo.pl/profil,iona.html

Tekst oryginalny:

 Killing is my fate 助けたら
堕落を味わうがいい
Can it deceive well? 挑発して
どちらの狂気が勝つか

生と死の『カギ』が繋ぐ
貴方を救う為の邪心
さあ裏切りのゲームに
鮮血の涙降らせ

嗚呼 痛くて泣きたくて 早く此処に来て
貴方が喜ぶなら この命も惜しくない
嗚呼 躰(からだ)が蠢(うごめ)いて 殺意になる
逢えると信じて
'ツキオトシタヨ...'
We will dye red

It's hate like a spiral 躊躇(ためら)ったら
殺(や)られる前に 殺(や)ればいい
When believing, finally it is. その敵(め)を見て
偽りのルールを暴け

愛だけが本当なら
全部利用されてもいい
さあ慄然の渦の中
空白の未来を燃やせ

Red love is future

嗚呼 怖くて戻れない 早く抱きしめて
嗚呼 痛くて泣きたくて 早く此処に来て
嗚呼 辛くて叫んだら 早く来てくれる?
何を犠牲にしてでも 貴方だけは守るよ
嗚呼 心が弔(とむら)われ 殺意になる
逢えなくなるなら
'トドメヲサスヨ...'
The blood is love

嗚呼Red love is death story

 ---------------

Tłumaczenie:

Zabijanie jest moim losem, jeśli cię ochronię
A co ze smakowaniem mojego zdeprawowania
Czy mogę lepiej oszukiwać? Prowokacja i pobudzenie
Jestem wspaniała ponieważ na końcu wygram

Życie i śmierć połączyły się w klucz
Mam furtkę w sercu, więc mogę ciebie chronić
W tej grze o przetrwanie
Łzy świeżej krwi będą otarte

Ach, jeśli to boli i chcesz płakać, choć tutaj szybko
Jeśli to czyni cię szczęśliwym, wtedy życie nie jest cenne
Ach, powykręcane ciała, odwrócone w stronę krwi
Wierzę, że mogę ciebie spotkać
"Będę ufać twojemu upadkowi"
Zginiemy czerwienią

Nienawiść jest jak spirala, jeśli się wahasz
Musisz zabić, zanim zostaniesz zabity
Kiedy uwierzysz, tak się stanie. Spójrz w oczy wroga
Wyeksponuj te fałszywe zasady

Tylko moja miłość jest prawdziwa
Dlatego proszę, użyj jej w całości
To jest spirala drżącego koszmaru
Spal próżną przyszłość

Czerwona miłość jest przyszłością

Ach, kiedy się boisz i nie możesz wrócić, chodź i mnie przytul
Ach, jeśli to boli i chcesz płakać, choć tu szybko
Ach, kiedy to jest twarde i krzyczę, przyjdziesz do mnie?
Nie ważne co mam obudzić, będę ciebie chronić
Ach, opłakuję moje serce i odwracam je w stronę krwi
Jeśli to się wydarzy, nie będę mogła ciebie spotkać
"Zakończmy to"
Krew jest miłością

Ach, czerwona miłość jest historią śmierci

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz