wtorek, 6 października 2015

Tłumaczenie: Yousei Teikoku - Kyouki Chinden


Tłumaczenie:

"Opadające szaleństwo"

Pod niebem płonącym od świtu
Przełknęłam narzucone mi przekonania
Głęboka mgła, która nas otacza rozrzedziła się
Ale bandaż ciemności zakrywa oczy twe

Zanim to dostrzegliśmy, nienawistna krew
Wylała się z krwawego naczynia

Czego pragniesz, czego się boisz?
Dla czyjego dobra zginęłam?
Ach, nie wiem tego...
Ach, ktokolwiek...?

Przyzwyczajona do bycia manipulowaną
Jeśli mogłabym znaleźć się w tych oczach
Mogłabym zablokować je na wieki
Patrząc w nie i nie uciekając

Osady gnieżdżą się w sercu
I niszczą zdrową świadomość

Stracone wspomnienia przyjemności
Obrócone w szaleństwo
Możesz odtworzyć przeszłość
I powrócić...

Nic nie wiem, nigdy więcej
Kim jestem? Kim jesteś? Gdzie jestem?
Ktokolwiek!

Czego pragniesz, czego się boisz?
Dla czyjego dobra zginęłam?
Stracone wspomnienia przyjemności
Obrócone w szaleństwo
Możesz odtworzyć przeszłość
I powrócić...

Szaleństwo to okrucieństwo i zabawa...
Szaleństwo to okrucieństwo i smutek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz