piątek, 23 października 2015

Tłumaczenie: Aya Hirano - God knows

Maraton <3


"Bóg wie"

Biegnę obok ciebie ze spragnionym sercem
Przepraszam, nie mogłam niczego zmienić
Nie pozwoliłeś nam nawet
dzielić tego samego bólu

Musiałam żyć w czystości
Odwróciłam się plecami i odeszłam bez patrzenia w tył
Na samotną ścieżkę

Pójdę za tobą
Nie ważne w jakich ciemnościach gorzkiego świata jesteś
Zalśnisz!
Przekroczysz granice przyszłości
By obronić swoją duszę od złamania przez swoją słabość
Zbliżysz się do mojej ścieżki
Teraz, Bóg nas błogosławi

Wysyłam ci moje uczucia pełne pasji
Topią rzeczywistość i unoszą cię w górę
Nie mam powodów by na ciebie czekać
Wlewam swoje uczucia w ciebie, kochając cię

Pozwól nam przynajmniej na pogoń
za pięknymi snami
Dla twojego samotnego serca

Przestań! Kłamstwa do ciebie nie pasują
Spójrz mi w oczy, one powiedzą ci jak będzie
Jestem gotowa
Nawet na ponurą przyszłość
Jeśli twój umysł będzie silny, wiesz, że możesz zmienić przyszłość?
Chciałabym żeby moje marzenia zostały wysłuchane
Bóg wie wszystko

Jesteś tutaj, też tu jestem
A wszyscy inni zniknęli
Szkicując piękno naszych ulotnych marzeń
Rozdrapujemy tylko nasze blizny

Więc, pójdę za tobą
Nie ważne w jakich ciemnościach gorzkiego świata jesteś
Zalśnisz!
Przekroczysz granice przyszłości
By obronić swoją duszę od złamania przez swoją słabość
Zbliżysz się do mojej ścieżki
Teraz, Bóg nas błogosławi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz