sobota, 30 maja 2015

Tłumaczenie [pl]: Mei Ayakura - Revive

Umineko jako anime bardzo mnie zawiodło, ale utrzymało wysoki poziom muzyczny.


Tłumaczenie:

"Ożywienie"

W tym miejscu wciąż trwa gra
Tajemnica zaczyna się tutaj
To gra złoczyńców

Teraz istnieję
Ciągle niczego nie rozumiesz?
Spójrz, przez ciebie ja też
Straciłam swoją wiedzę
Daj z siebie więcej w tej grze

Wciąż nie rozumiesz upływu czasu
Ciągle powtarzasz smutek
W miejscu o którym nawet nie wiesz
Że to tu obudziłeś się

Tabu nazywamy tu wiedźmami
Przez moje dłonie cierpienie znów powtarza się
Ożyw, ożyw
Będę odtwarzać to przez wieczność
Moment bólu

Spójrz, przez ciebie ja też
Straciłam swoją wiedzę
Powstrzymam wrzaski

Czas płynie nieodczuwalnie
I tajemnica wciąż jest tajemnicza
Bez wrzasków, myśli i życzeń
Dotrę do ciebie

Iluzja, w snach trzymam twoją dłoń
Prawda to gorycz, którą teraz czujesz
Ożyw, ożyw
Swoje ciało na potrzeby gry

Wieczny uśmiech wiedźmy w tym miejscu
Nowa gra, znów przegrałeś
Chodź, zatańcz tu i teraz
Ta gra powstała dla mnie

Twoje ożywienie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz