piątek, 29 sierpnia 2014

I powiało chłodem...

Hej! Tym razem obecna jest ze mną moja druga, nieco bardziej urocza połowa, więc Żmijka wtrąci tylko dwa zdania.
1. Mój kot był pszczołą.
2. Wasze myśli rozwijają się jak rolka papieru toaletowego.

Kombawa! Z tej strony kabelka przemawia do was poprzez skąplikowany system znaków klawiatury "qwerty" Kura-chan! Miło znów móc dojść do słowa, z panną mało miłą ciągle w stanie wojny partyzanckiej, ale skoro już zadecydowałyśmy o połączeniu to... to wszystkie musimy wytrzymać.
Jestem taką genialną panną otaku, że w całym swoim podziwie dla Żmijki postanowiłam wreszcie stworzyć jej porównanie do panienek z anime/mang. Dawno jej obiecałam, a ona wystawiła mnie wtedy za okno, smutne, no nie~?

No to bez zbędnych wstępów zaczynam:
- jest jak Misaki Mei - nigdy nie ma komórki przy sobie
- jest jak Lina Inverse - mała, ale bez dna
- jest jak Yurippe - ma dziwne imię
- jest jak Rena Ryuugu - lubi śmieci
- jest jak Sunako Kirishiki - mała i gada głupoty
- jest jak Rin Thosaka - myśli, że jest mądra
- jest jak Berserk - nie myśli
- jest jak Yuno Gasai - straszna
- jest jak Shiro - nie ma życia
- jest jak Chaika Trabant - gada nieskładnie
- jest jak Mary - potyka się o własne nogi
- jest jak Enma Ai - pewnego dnia dorwie nas wszystkich
- jest jak Momo - ma kota i ryczy
- jest jak Konata - leniwa
- jest jak Revi - gdzie się nie pojawi kłopoty idą za nią
- jest jak Louise - niczego nie umie dobrze zrobić
- jest jak Shana - nie do wytrzymania
- jest jak Kira - ma zeszyt
- jest jak Mirai - nosi okulary
- jest jak Mashiro - nieporadna
- jest jak Italia - mówi po japońsku nawet rozmawiając z niemcem :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz