sobota, 5 listopada 2016

Tłumaczenie: CYBER DIVA - Exorcism

UWAGA - zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej 16 roku życia!


"Egzorcyzm"

Znalazłam Cię
Zostawiłam Cię
Wybaczyłam Ci
Zapomniałam Ciebie

Opętałeś mnie
Kontrolowałeś mnie
Mówiłeś, że mnie kochasz
Mówiłeś, że mnie zabijesz

...On mówi
Mówi za mnie...
Jestem nic nie wartym
Ludzkim bytem

Ciągle mówi
Mówi za mnie
Nie mów niczego,
Albo on mnie skrzywdzi

...Egzorcysta nie może...
...Już mnie ocalić...
...Przysięgam Ci...
...Że wszystko jest w porządku :)
...Proszę, pozwól mi umrzeć...
...Być znalezioną...
...Denerwuje go zgrzyt zębów...

Mówiąc głośniej, własnym głosem
Zablokowanym przez głos demona we mnie
Udaję nieśmiałą, udaję miłą
Tylko po to, by umrzeć w środku

Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów

To zdarzyło się raz,
Zdarzyło się drugi
Już więcej się nie zdarzy
Przestanę udawać miłą

Mówisz... za mnie
Mówisz... za nich
To numer 3
Wracaj do przeklętych

...On mówi
Mówi za mnie...
Jestem nic nie wartym
Ludzkim bytem

Ciągle mówi
Mówi za mnie
Nie mów niczego,
Albo on mnie skrzywdzi

...Egzorcysta nie może...
...Już mnie ocalić...
...Przysięgam Ci...
...Że wszystko jest w porządku :)
...Proszę, pozwól mi umrzeć...
...Być znalezioną...
...Denerwuje go zgrzyt zębów...

Mówiąc głośniej, własnym głosem
Zablokowanym przez głos demona we mnie
Udaję nieśmiałą, udaję miłą
Tylko po to, by umrzeć w środku

Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów
Potrzebuję egzorcyzmów

Pieprzony kłamca
Pieprzony kłamca
Pieprzony kłamca

Wszystko co mi powiedziałeś, było kłamstwem
Zostawiłeś mnie tutaj, na pieprzoną śmierć

Pieprzony kłamca
Pieprzony kłamca
Pieprzony kłamca
Pieprzony kłamca
Egzorcyzmuj mnie...
Wyrzuć ze mnie demona...

...potrzebuję egzorcyzmów...

...Egzorcysta nie może...
...Już mnie ocalić...
...Przysięgam Ci...
...Że wszystko jest w porządku :)
...Proszę, pozwól mi umrzeć...
...Być znalezioną...
...Denerwuje go zgrzyt zębów...

Mówiąc głośniej, własnym głosem
Zablokowanym przez głos demona we mnie
Udaję nieśmiałą, udaję miłą
Tylko po to, by umrzeć w środku

Egzorcysta nie może już mnie ocalić
Przysięgam Ci, że ze mną wszystko w porządku
Proszę, pozwól mi umrzeć, być znalezioną
Mówi za mnie, denerwuje go zgrzyt zębów

Mówiąc głośniej, własnym głosem
Zablokowanym przez głos demona we mnie
Udaję nieśmiałą, udaję miłą
Tylko po to, by umrzeć w środku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz